Search results

  • You are viewing Orangepower as a Guest. To start new threads, reply to posts, or participate in polls or contests - you must register. Registration is free and easy. Click Here to register.
  1. RutherfordFan

    Official Game Thread: Oklahoma State vs. Kansas State

    Same thing in bedlam last year. He's too cute at wrong times. QB sneak
  2. RutherfordFan

    Official Game Thread: Oklahoma State vs. Kansas State

    It makes us 3 points ahead. We are way better just have an average QB and keep shooting ourselves in the foot. Plus a dumb o.c.
  3. RutherfordFan

    Official Game Thread: Oklahoma State vs. Kansas State

    No. We,have killed 2 sure tds cuz of penalties or mistake. Should at least be 17-3 OSU. We keep shooting ourselves in the foot
  4. RutherfordFan

    Official Game Thread: Oklahoma State vs. Kansas State

    Yurcich is such a crappy o.c. Always has been crappy. Just had great players to bail him out last few years. He calls a crappy game.
  5. RutherfordFan

    Jalen McClesky transferring

    I'm glad you feel that way. I don't. Gundy is starting the wrong QB. Cornelius isn't any good. Only one who can't see it now is Gundy.
  6. RutherfordFan

    Jalen McClesky transferring

    Unhappy about QB situation for sure.
  7. RutherfordFan

    Weathers- osu PG

    I hear you and agree but you gotta remember he doesn't think like an adult. He's a young adult and immature. Now wrong is wrong and we need to kick his butt. We'll see what happens.
  8. RutherfordFan

    Official Game Thread: Texas Tech vs. Oklahoma State

    Yeah it's bullcrap. Put Dru Brown in at least or Spencer Sanders.
  9. RutherfordFan

    Men's Basketball 2019 SG Marcus Watson

    Yeah crazy athletic. Love this kid.
  10. RutherfordFan

    Weathers- osu PG

    Why did the article make it worse ?? He stole a wallet and ran up drinks $85. He needs a butt kicking but kick off team worthy?? No. I would give him a second chance after a tough lashing among other things.
  11. RutherfordFan

    Weathers- osu PG

    Agreed. I have to say grand larceny?? No way. How was he even charged with grabd larceny for only $85. Seems odd. Obviously what he did was wrong and terrible but the charge is absurd. Hope Holder and Boynton RIP into him and his heels smoke. He apologizes to the girl and pays back $100 etc.
  12. RutherfordFan

    How Will Knowles Handle Tech?

    It's, release the Kraken.
  13. RutherfordFan

    Men's Basketball 2019 SG Marcus Watson

    I'm all for it! Bring in some more talent!
  14. RutherfordFan

    Men's Basketball 2019 SG Marcus Watson

    Interesting. We must think one of our current scholarship guys leaves after this season so we have room. I like this kid! We'll see.
  15. RutherfordFan

    Predict the Score: OSU vs Boise St

    Bad lost man. Nice try.. Boise State was and is a good football team but freaking out of an awful Uconn team. Uconn sucks , they are about like South Alabama.
  16. RutherfordFan

    Predict the Score: OSU vs Boise St

    Some of our fans think like losers. Of course thinking 66-0 is ridiculous but we could learn from OU fans who believe in their team and are confident. Take away arrogance but confidence is a good thing.
  17. RutherfordFan

    Official Game Thread: Boise State vs. Oklahoma State

    Heat won't matter. No advantage either way. In Oklahoma it's been a crazy cool August /September. We wouldnt be used to 95 and humid anymore than they would this particular year. Non factor. Let's go play!! Go Cowboys!!
  18. RutherfordFan

    Hidden opportunities

    Bullcrap. He used Jarwin. I don't always like Yurcich either but cmon
  19. RutherfordFan

    Predict the Score: OSU vs Boise St

    OSU fans have zero confidence. Even after a bunch of 10 win season. Amazing. I get expecting a tight game or close loss perhaps but dang. OSU is perennial top 20 program now with darn good players. OSU by 7.
  20. RutherfordFan

    Predict the Score: OSU vs Boise St

    Quit being a wuss. A 3 or 7 point loss is one thing but you do realize we have a ton a team speed right? Lol geez